Enklere IT 365 kalkulator

Her kan du enkelt sjekke priser på grunnpakker og tillegg på Enklere IT 365. Klikk for å velge produkter i din grunnpakke og skriv inn hvor mange brukere dere er. Prisene er en indikasjon (alle priser er eks mva). I bunnen av skjema kan du be oss kontakte deg på grunnlag av valgene du har satt opp, og vi vil da kunne gi deg et eksakt tilbud.

E-post og kalendere

E-post og kalendere, få tilgang til e-post og kalendere fra PC, internett og mobile enheter

  • 25 GB e-postboks
  • Outlook og Outlook Web App
  • Antivirus/søppelpostfilter (Forefront)
  • Deling av kalendere, kontakter og oppgaver
  • E-postkompatibilitet med de fleste mobile enheter, herunder BlackBerry, iPhone, Ipad, Nokia og Windows Phone (smartphones)
  • E-postarkiv
Lync

Lync, direktemeldinger, tilstedeværelse og nettmøter, få umiddelbar kontakt med kollegaer, se tilstedeværelse og hold nettmøter

  • Direktemeldingstjenester og tilstedeværelse
  • Tele- og videokonferanse på PC
  • Ettklikks kommunikasjon fra Outlook, SharePoint og andre Office-programmer
  • Elektroniske møter med deling av lyd- og videoinnhold og delt skjerm
  • Ettklikks møteinnkalling og -bekreftelse fra Outlook
  • Kalenderintegrasjon med Outlook og Exchange
Sharepoint

Sharepoint, fildeling og prosjektarbeid, del dokumenter og samarbeid med kolleger

  • Lagring av viktige dokumenter, og deling av kompetanse på personlige «My Sites»-områder
  • Område for deling av synkroniserte dokumenter, oppgavelister og tidsplaner for å koble sammen forretningsenheter som er geografisk spredt
  • Sømløst samarbeid med partnere og kunder gjennom oppretting  av områder for sikker informasjonsutveksling
  • 10 GB per kunde + 500 MB per bruker
PC-administrasjon og sikkerhet i skyen

PC-administrasjon og sikkerhet i skyen

  • En bedre bruker opplevelse med nyeste operativsystem
  • Tilby ekstern hjelp
  • Angi policyer for mobile enheter
  • Beskytte PC-er mot skadelig programvare
  • Administrere oppdateringer
  • Overvåke PC-er proaktivt
  • Spore maskin- og programvareinnhold
Microsoft Dynamics CRM

Microsoft Dynamics CRM, funksjonalitet for salg, markedsføring og kundeservice

  • En brukervennlig CRM løsning med minimal opplæringstid
  • Ser og føles ut som andre Microsoft Office programmer
  • Du får tilgang til og bearbeider alle kundedataene - rett fra Microsoft Outlook
  • Økt produktivitet og mer tid til salgsfremmende arbeid
  • Samhandling med andre programmer som Excel, Word, og Sharepoint
  • Mulighet for å samarbeide, kommunisere og dele informasjon på tvers av PC, mobile enheter og nettleser
Office Pro Plus

Office Pro Plus gjør Office-verktøyene du kjenner og bruker enda kraftigere, ved å gjøre det enklere å kommunisere og samarbeide med andre

  • Inkluderer Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Outlook, Publisher, Access, InfoPath, SharePoint Workspace og Lync
  • Office Professional Plus kan installeres på fem enheter per bruker
  • Alltid har den siste versjonen av alle PC-programmer for Office
Velg antall brukere:
Kostnader for  brukere pr. måned;
NetSolution tjenester Etableringskostnad
Microsoft lisenskostnader
Valgt abonnement Kostnader for hver bruker pr. måned Etableringskostnad
Microsoft lisenskostnader NetSolution tjenester Sum
E-post og kalendere        
Lync        
Sharepoint        
PC-administrasjon og sikkerhet i skyen        
Microsoft Dynamics CRM        
Office Pro Plus        
Oppstartspakke        
       
Ingen produkter valgt. Velg produkter over.
Sum kostnader        
Kontakt meg på e-post: Kontakt meg på mobil: