WEBINAR:

Copilot for Microsoft 365 – en ny superkraft for digitale møter!

Digitale møter er veletablert i dagens moderne arbeidshverdag. Derimot mener mange at vi “møter i stykker arbeidshverdagen”, og at digitale møter er en tidstyv. Faktisk mener hele 67% av kontormedarbeidere mener at digitale møter er bortkastet tid. Hvorfor er det slik?

 

Digitale møter har etablert seg som et verktøy for å øke samhandling, samt redusere kostnader og tidsbruk. Paradoksalt, opplever mange distansering, misforståelser og trege samarbeidsprosesser. Vi hører ofte at den fysiske avstanden gjør det vanskelig å skape engasjement, komme til de gode beslutningene og bevare fremdrift.

Copilot for Microsoft 365er en AI-drevet digital assistent, som byr på noen utrolige egenskaper med Office-applikasjonene. I dette webinaret ønsker vi å fokusere på hvordan du kan gi Teams-møtene dine superkrefter.

 

 

PÅMELDING

For å melde deg på, klikk på datoen som passer for deg nedenfor og fyll ut skjemaet. Du vil motta en bekreftelse på e-post, og få muligheten til å legge webinaret i kalenderen din.

Kl.10.00-10.45

MELD DEG PÅ HER

Kl.10.00-10.45

MELD DEG PÅ HER

INNHOLD

Enten du er en erfaren Teams-bruker eller nettopp har begynt, er denne økten fullpakket med innsikt, tips og praktiske råd. Copilot bygger på AI-teknologi og kan blant annet benyttes for å:

  • Generere møtereferat etter møtets slutt

  • Fange opp viktige samtaleemner underveis

  • Registrere hvem som sier hva og hvor folk er enig/uenig

  • Avdekke uavklarte diskusjoner

  • Foreslå punkter for oppfølging og videre fremdrift

  • Sikre personvern og identitet

 

Webinaret varer i ca. 45 minutter, og det vil være mulighet for å stille spørsmål til foredragsholderne i en Q&A sesjon på slutten av webinaret. Webinaret er gratis og åpent for alle som er interessert å effektivisere sine digitale møter.

 

FOREDRAGSHOLDERE

Henning Pedersen

AV-spesialist

TD Synnex/Microsoft