Kjære kunde

Koronaviruset (Covid-19) påvirker oss alle, både privatlivet og næringslivet. For Netsolution sin del byr den pågående pandemien på utfordringer for vår virksomhet, og mer konkret rundt våre tjenester, vareleveranser og service. Disse utfordringene skal vi løse, for å gi deg som kunde en best mulig opplevelse av oss som selskap. Når vi nå beveger oss fra 2020 til 2021, ønsker vi å gi en oppdatering om hvordan vi møter utfordringene fremfor oss. Dette skal vi klare sammen!

 

Vi er tilgjengelige

Selv om våre medarbeidere i størst mulig grad jobber hjemmefra, skal vi være like tilgjengelige som før. Vi opplever at arbeidsmengden og antall henvendelser har økt i 2020, og i den anledningen har vi også ansatt to nye medarbeidere fra og med 1. desember. Våre åpningstider er fremdeles fra kl.07.00 til 17.00 – mandag til fredag. Vi oppfordrer våre kunder til å kontakte oss på mail, telefon, Teams eller på vår chat på hjemmesiden. Vi utfører selvfølgelig oppdrag og support ute hos våre kunder, men ber om forståelse for at vi forsøker fjernstyring der det er mulig.

 

Nasjonale lover og smittevernsregler

Netsolution innretter seg etter de nasjonale retningslinjene og reglene for smittevern. Dette tar vi på alvor, og alle våre medarbeidere skal nøysomme med god håndvask, desinfeksjon, 1 meters avstand og riktig bruk av godkjent munnbind. 

 

Bestill varer i god tid

Koronaviruset kombinert med økt trafikk i netthandel før jul, fører til at pakker og forsendelser kan være forsinket. Vi ber om tålmodighet og at våre kunder er nøye med å bestille varer i god tid. På denne måten kan vi sammen sørge for å levere som avtalt. 

Ta vare på hverandre! Vi tar oss av din IT-hverdag. 

Med vennlig hilsen
Espen Slotsvig
Daglig leder – Netsolution